martes, 10 de agosto de 2010

xa se achega a despedida...

xa vexo a noite chegar
vexo os paxáros voando
xa vexo a sombra ao pasar
soia e cos anos cangando...

xa as árbores van sin sombra
cheas van de craridade
aos meus ollos lles estorba
e non ven mais que soidade...

por mais que miro non vexo
meus paxariños no niño
paxariños piadores ...
que xa non pian no ouido

Ay que lembranzas tan tristes
Ay que pena deus me deu
que tiña o ceo enteriño
pero de min el fuxeu...

quen me iba a min decir
que as peniñas que pasei
como emigrante anduriña
que polo mundo chorei

pensando un mundo mellor
surquei os mares e o vento
mais so recordo con dor
as penas eo sofrimento

dun outeiro soterrado
deixo o corazón sangento
baixo un cipres que da sombre
a tumba co fillo dentro...

coma xa pouco me queda
e tan soiña me vexo
á morte xa non me asombra
e mais ¡eu casi a desexo...!
XA SE ACHEGA A DESPEDIDA...

Code: 1008117021788
Date Aug 11, 2010 2:11 AM UTC

Carmen Patiño Fernandez
Carmiña

No hay comentarios:

Publicar un comentario